Ogłoszenie o wolnym stanowisku pracy poza korpusem służby cywilnej - starszy technik w Wydziale Ochrony Placówek Dyplomatycznych Komendy Stołecznej Policji

OGŁOSZENIE O NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACOWNIKA

NIEBĘDĄCEGO CZŁONKIEM KORPUSU SŁUŻBY CYWILNEJ

umowa o pracę na czas określony

STANOWISKO:  starszy technik,

liczba stanowisk pracy: 1

KOMÓRKA ORGANIZACYJNA KSP: Wydział Ochrony Placówek Dyplomatycznych KSP

WYMIAR ETATU: 1 (pełny wymiar czasu pracy)

GODZINY PRACY: godzina rozpoczęcia: 600 godzina zakończenia: 1400 godzina rozpoczęcia: 1400 godzina zakończenia: 2200

MIEJSCE PRACY: ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa

 

GŁÓWNE OBOWIĄZKI:

  • Prowadzenie ciągłej obserwacji terenu obiektu przy pomocy telewizji CCTV.
  • Sprawowanie nadzoru nad ruchem osobowym i samochodowym, celem wyeliminowania nieprawidłowości.
  • Niezwłoczne informowanie dyżurnego obiektu i dokonywanie wpisów do książki wydarzeń obiektu policyjnego KSP Pałac o stwierdzeniu:

- zakłócenia ładu i porządku publicznego w obiekcie i w jego pobliżu,

- przebywania na terenie obiektu lub w jego pobliżu osób podejrzanych,

- przedmiotów i pakunków niewiadomego pochodzenia pozostawionych na terenie obiektu lub w jego pobliżu,

- wejścia  lub wjazdu na teren obiektu osób i pojazdów  nieuprawnionych,

- nieprawidłowości związanych z obowiązującymi zasadami ruchu osobowego, samochodowego.

  • Porównywanie komputerowego zapisu logowanych kart z obrazem pochodzącym z kamer telewizji CCTV.
  • Zabezpieczanie nagrań zarejestrowanych przez system CCTV oraz zapisywanie ich na nośnikach danych (płyta CD, DVD, pendrive). 
  • Dokonywanie systematycznych sprawdzeń rejestracji obrazu CCTV oraz zgłaszanie administratorowi Systemu Kontroli Dostępu a pod jego nieobecność dyżurnemu obiektu o wszelkich nieprawidłowościach w zakresie działania Systemu Kontroli Dostępu i CCTV.
  • Prowadzenie książki wydarzeń obiektu policyjnego KSP Pałac oraz dokonywanie wpisów w dziennikach rejestratora
    w systemie telewizji dozorowanej CCTV.

 

 Podczas nieobecności Administratora Systemu Kontroli Dostępu KSP:

  • Sprawowanie funkcji administratora Systemu Kontroli Dostępu KSP.
  • Zapewnienie dostępu osób i pojazdów uprawnionych do obiektów KSP.
  • Prowadzenie bieżącej obsługi Systemu Kontroli Dostępu KSP oraz telewizji CCTV, a także sprawowanie nadzoru nad bezpieczeństwem jego eksploatacji, zgodnie z wytycznymi określonymi w aktach wewnętrznego kierowania dotyczących zapewnienia sprawnego funkcjonowania Technicznych Systemów Zabezpieczeń „ESKD/CCTV” w obiektach Komendy  Stołecznej Policji.
  • Prowadzenie bieżącej obsługi i aktualizowanie danych w  Systemie Automatycznej Identyfikacji Kluczy (SAIK), a także sprawowanie nadzoru nad bezpieczeństwem jego eksploatacji.
  • Bieżące aktualizowanie bazy danych w Systemie Kontroli Dostępu do obiektów KSP.
  • Prowadzenie kontroli zapisów SKD KSP oraz telewizji CCTV w celu wyeliminowania nieprawidłowości w ruchu osobowym i samochodowym w obrębie ochranianego obiektu.
  • Dokonywanie wpisów w dzienniku administratora SKD/CCTV w przypadku zaistnienia takiej potrzeby.

 

Zadania dodatkowe realizowane w Punkcie Obsługi Interesanta KSP:

 

  • Zapewnienie standardu obsługi interesanta poprzez:

- uprzejme traktowanie osób zgłaszających się do Punktu Obsługi Interesanta KSP,

- udzielanie informacji, dotyczących organizacji i funkcjonowania Komendy Stołecznej Policji,

- organizowanie obsługi interesantów przez wyznaczonych policjantów, pracowników KSP.

  • Wydawanie oraz rejestrowanie kart dostępowych osobowych – jednorazowych WIZYTA, interesantom w Punkcie Obsługi Interesanta KSP.
  • Prowadzenie ewidencji interesantów i wydanych kart dostępowych osobowych - jednorazowych WIZYTA w aplikacji „Przepustki”.
  • Przyjmowanie przesyłek i korespondencji adresowanej do komórek organizacyjnych Komendy Stołecznej Policji i przekazywanie jej po uprzednim zarejestrowaniu, pracownikom właściwych kancelarii/sekretariatów.
  • Telefoniczne powiadamianie dyżurnego Komendy Stołecznej Policji w przypadku uzyskania informacji o zaistniałym przestępstwie lub wykroczeniu.
  • Telefoniczne powiadamianie pracowników sekretariatów wydziałów służby kryminalnej KSP mających wyznaczony dyżur – zgodnie z otrzymanym grafikiem, celem obsłużenia interesanta, który zgłosił się do budynku KSP w związku z podejrzeniem popełnienia przestępstwa.
  • Telefoniczne powiadamianie policjantów Sekcji Skarg i Wniosków Wydziału Kontroli KSP wyznaczonych do obsługi skarżących.
  • Telefoniczne powiadamianie dyżurnego Komendy Stołecznej Policji w przypadku zgłoszenia innego zdarzenia wymagającego natychmiastowego podjęcia działań przez Policję lub inne służby.
  • Wykonywanie innych zgodnych z prawem czynności, mających wpływ na kierowanie pozytywnego wizerunku Komendy Stołecznej Policji.

 

WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

  • wykształcenie: średnie
  • staż pracy: 2 lata
  • dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego.
  • w Komendzie Stołecznej Policji nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 roku do dnia 31 lipca 1990 roku pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 roku lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 roku.
  • umiejętności:
  • obsługa komputera w zakresie pakietu MS Office
  • komunikatywność
  • systematyczność i dokładność

DOKUMENTY NIEZBĘDNE:

  • CV**,
  • podanie o zatrudnienie skierowane do Komendanta Stołecznego Policji,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy (jeżeli dotyczy).
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2024 poz.632 ze zm.),
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 roku do dnia 31 lipca 1990 roku kandydat/kandydatka nie pracował/ła, nie pełnił/ła służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie był/była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów(Dz. U. z 2024 r. poz. 273, ze zm.). Nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych1 sierpnia 1972 roku lub później.

*zgodnie z obowiązującym pracownika rozkładem czasu pracy (godzina zakończenia pracy dot. Stałych rozkładów czasu pracy)

**CV powinno zawierać następujące informacje: imię/imiona i nazwisko kandydata, datę urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez kandydata, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia niezbędne do wykonywania pracy na stanowisku na które prowadzony jest nabór.

Szczegółowych informacji udziela: kom. Agnieszka DYDIOK; Wydział Ochrony Placówek Dyplomatycznych, tel. 47 72 33889, agnieszka.dydiok@ksp.policja.gov.pl

TERMIN SKŁADANIA OFERT:  do dnia 25.07.2025 roku

 

MIEJSCE SKŁADANIA OFERT: Wydział Ochrony Placówek Dyplomatycznych, ul. Włochowska 25/33, 02-336 Warszawa,

z dopiskiem na kopercie „technik Sekcja Ochronna Wydział Ochrony Placówek Dyplomatycznych KSP”

lub w formie elektronicznej poprzez:

- Elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej (e PUAP) lub

- pocztą elektroniczną na adres e-mail: agnieszka.dydiok@ksp.policja.gov.pl

 

PROPONOWANE WYNAGRODZENIE ZASADNICZE I PREMIA REGULAMINOWA:

5 168,73 zł + dodatek za wysługę lat przysługujący po 5 latach pracy w wysokości wynoszącej 5% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego. Dodatek ten wzrasta o 1% za każdy dalszy rok pracy aż do osiągnięcia 20% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego. 

OFERTA URZĘDU (benefity pracownicze):

  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • Dobra lokalizacja
  • Benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie (tzw. 13tka), nagrody uznaniowe za wyniki i osiągnięcia, dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia), nagrody jubileuszowe,
  • Stojaki na rowery na terenie urzędu,
  • Możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie,
  • Finansowanie działalności kulturalno-oświatowej w postaci biletów na imprezy artystyczne, kulturalne i oświatowe
  • PPK

WARUNKI PRACY

  • praca wykonywana w ustalonym rozkładzie czasu pracy w systemie dwuzmianowym tj. 6.00-14.00, 14.00-22.00,
  • praca  biurowa wykonywana w warunkach normalnych,
  • praca przy obsłudze monitorów  ekranowych powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
  • zagrożenie korupcją.

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Stołeczny Policji, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa.
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@ksp.policja.gov.pl.
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy poza korpusem służby cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.
  • Informacje o odbiorcach danych: Komenda Stołeczna Policji.
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy poza korpusem służby cywilnej, a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.
  • Uprawnienia:

1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,

2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,

3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,

4. prawo do usunięcia danych osobowych,

- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej,

5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

  • Podstawa prawna przetwarzania danych:

1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO,

2. art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164 ze zm.) w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO,

3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

  • Informacje o wymogu podania danych:

Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy poza korpusem służby cywilnej.

Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

Treść klauzuli informacyjnej znajduje się na stronie: bip.ksp.policja.gov.pl w zakładce DANE OSOBOWE.

INNE INFORMACJE:

  • Zatrudnienie pracownika w Komendzie Stołecznej Policji może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika Komendanta Stołecznego Policji ds. Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydaniai ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot.
  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy/wyższy niż 6%.
  • Zachęcamy do składania ofert przez osoby niepełnosprawne (z uwzględnieniem informacji dotyczących miejsca i otoczenia organizacyjno – technicznego stanowiska pracy).
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozpatrywane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Aplikując oświadcza się, że znana jest składającemu ofertę treść informująca na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.
  • Oferty pracy, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę.
  • W przypadku złożenia oferty pracy za pośrednictwem operatora pocztowego, za datę jej złożenia w terminie uważa się datę wpływu do urzędu.
  • W przypadku złożenia oferty pracy drogą elektroniczną, za datę jej złożenia w terminie uważa się datę wysłania.
  • UWAGA! PODANIE O ZATRUDNIENIE, ŻYCIORYS/CV ORAZ WYMAGANE W OGŁOSZENIU OŚWIADCZENIA MUSZĄ BYĆ OPATRZONE AKTUALNĄ DATĄ (korespondującą z datą złożenia dokumentów) ORAZ WŁASNORĘCZNIE PODPISANE.
  • Oferta pracy nie jest zwracana kandydatowi i podlega archiwizacji na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
  • Decyduje data wpływu do urzędu.
  • Informacje na temat procedury zgłoszeń wewnętrznych w KSP znajdują się na stronie: https://ksp.policja.gov.pl/pl/policjanci-i-pracownicy/sygnalisci/64890,Wewnetrzna-procedura-dokonywania-zgloszen-naruszen-praw-i-podejmowania-dzialan-n.html
  • Pracownikowi może być nadany przydział organizacyjno-mobilizacyjny.

Metryczka

Data publikacji : 15.07.2025
Data modyfikacji : 15.07.2025
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Stołeczna Policji
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Magdalena Lewicka
Osoba udostępniająca informację:
Ewa Waszka Wydział Doboru KSP
Osoba modyfikująca informację:
Ewa Waszka
do góry