Ogłoszenia o wolnym stanowisku w korpusie służby cywilnej: specjalista ds. zaopatrzenia materiałowo-technicznego w Wydziale Zaopatrzenia Komendy Stołecznej Policji nr.ref. WZ-7/IV/25

Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
00-150 Warszawa Ul. Nowolipie 2
 
Ogłoszenie nr 151064 / 24.04.2025
 
Dołącz do nas jako:

specjalista

Do spraw: zaopatrzenia materiałowo-technicznego w Wydziale Zaopatrzenia

#administracja publiczna
 
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
 
Czym będziesz się zajmować
 
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzi ewidencję ilościowo-wartościową materiałów eksploatacyjnych, materiałów i sprzętu techniki biurowej, kulturalno-oświatowego, sportowego i szkoleniowego, rejestr napraw i konserwacji sprzętu, sporządza i rejestruje dokumenty przychodowo-rozchodowe,
  • Sprawdza pod względem merytorycznym dokumenty finansowe związane z ponoszonymi kosztami z tytułu zakupu materiałów eksploatacyjnych, materiałów i sprzętu techniki biurowej, kulturalno-oświatowego, sportowego i szkoleniowego, napraw i konserwacji sprzętu,
  • Sporządza w oparciu o plan zamówień publicznych dokumentację w zakresie przeprowadzenia procedury zakupu materiałów eksploatacyjnych, materiałów i sprzętu techniki biurowej, kulturalno-oświatowego, sportowego i szkoleniowego, napraw i konserwacji sprzętu o wartości zamówienia określonej według odrębnych przepisów,
  • Przygotowuje wnioski wraz ze specyfikacją warunków zamówienia publicznego na zakup materiałów eksploatacyjnych, materiałów i sprzętu techniki biurowej, kulturalno-oświatowego, sportowego i szkoleniowego, napraw i konserwacji sprzętu przy określeniu przedmiotu zamówienia i wartości szacunkowej zamówienia,
  • Uczestniczy w pracach komisji przetargowej w zakresie prowadzonego postępowania o zamówienie publiczne na zakup materiałów eksploatacyjnych, materiałów i sprzętu techniki biurowej, kulturalno-oświatowego, sportowego i szkoleniowego, napraw i konserwacji sprzętu,
  • Przygotowuje dokumentację związaną z realizacją umów dotyczących zakupu materiałów eksploatacyjnych, materiałów i sprzętu techniki biurowej, kulturalno-oświatowego, sportowego i szkoleniowego, napraw i konserwacji sprzętu oraz koordynuje dostawy materiałów i sprzętu,
  • Sporządzą dokumentację planistyczną, analityczną i sprawozdawczą w zakresie zużycia materiałów eksploatacyjnych, materiałów i sprzętu techniki biurowej, kulturalno-oświatowego, sportowego i szkoleniowego, napraw i konserwacji sprzętu techniki biurowej.
  • Uczestniczy w przygotowaniu projektów rocznego planu zamówień publicznych, planu potrzeb finansowych i materiałowych, w tym szacuje wartość zamówienia.
Kogo poszukujemy
 
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe : powyżej 2 lat w administracji publicznej
  • Posiadanie wiedzy z zakresu dobrej znajomości ustaw: - Prawo Zamówień Publicznych w zakresie: Działu I, II, III, IV i VII, - o finansach publicznych w zakresie zasad gospodarowania środkami publicznymi, -znajomość ustawy o rachunkowości w zakresie podstawowych pojęć,
  • Posiadanie umiejętności: obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office,
  • Posiadanie kompetencji miękkich: komunikatywność,
  • Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 roku do dnia 31 lipca 1990 roku pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 roku lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 roku.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe w obszarze logistyki w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Przeszkolenie w zakresie zamówień publicznych
  • Posiadanie kompetencji miękkich: pracy w zespole
Co oferujemy
 
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • Dobra lokalizacja
  • Benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie (tzw. 13tka), nagrody uznaniowe za wyniki i osiągnięcia, dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia), nagrody jubileuszowe
  • Stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie
  • Finansowanie działalności kulturalno-oświatowej w postaci biletów na imprezy artystyczne, kulturalne i oświatowe
  • Możliwość przystąpienia do PPK
  • Ruchomy czas rozpoczęcia pracy pomiędzy godz. 7.00 a godz. 9.00.
Dostępność
 
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
  • Zachęcamy do składania ofert przez osoby niepełnosprawne (z uwzględnieniem informacji dotyczących miejsca i otoczenia organizacyjno – technicznego stanowiska pracy)
  • Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów
  • Zwiększamy czas poszczególnych metod i technik naboru dla osób ze szczególnymi potrzebami
Warunki pracy
 
  • Praca administracyjno-biurowa,
  • Praca przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,
  • Praca przy oświetleniu mieszanym,
  • Zagrożenie korupcją,
  • Zagrożenie związane z przemieszczaniem się ludzi.
Dodatkowe informacje
 
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • UWAGA! LIST MOTYWACYJNY, ŻYCIORYS/CV ORAZ WSZYSTKIE OŚWIADCZENIA MUSZĄ BYĆ OPATRZONE AKTUALNĄ DATĄ (korespondującą z datą złożenia dokumentów) ORAZ WŁASNORĘCZNIE PODPISANE.
  • Oferty z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjnie zniszczone.
  • Kandydaci/kandydatki , którzy spełnili wymagania formalne zostaną poinformowani o terminie kolejnego etapu selekcji. 
  • Proponowane wynagrodzenie zasadnicze według mnożnika 2,1000 kwoty bazowej (Wynagrodzenie zasadnicze członka korpusu służby cywilnej jest ustalane z zastosowaniem podanego mnożnika kwoty bazowej . Kwotę bazową określa ustawa budżetowa na dany rok). Dodatek za wysługę lat od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy.
  • Pracownikowi może być nadany przydział organizacyjno – mobilizacyjny.
  • Informacje na temat Procedury zgłoszeń wewnętrznych w KSP znajdują się na stronie:https://ksp.policja.gov.pl/pl/policjanci-i-pracownicy/sygnalisci/64890,Wewnetrzna-procedura-dokonywania-zgloszen-naruszen-praw-i-podejmowania-dzialan-n.html
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • ANALIZA OFERT SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE POD WZGLĘDEM MERYTORYCZNYM,
  • SPRAWDZIAN WIEDZY MERYTORYCZNEJ,
  • ROZMOWA KWALIFIKACYJNA.
 

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających jednoznacznie długość i rodzaj wymaganego doświadczenia zawodowego (długość doświadczenia potwierdzają np. świadectwa pracy – w przypadku zakończonych stosunków pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu ze wskazaniem daty rozpoczęcia pracy – jeśli stosunek pracy trwa nadal lub zaświadczenie o odbytych praktykach/stażach/wykonywaniu pracy w ramach umów cywilnoprawnych/wolontariatu, natomiast obszar doświadczenia potwierdzają m.in. zakresy obowiązków, opisy stanowisk pracy).
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych ( Dz. U. z 2024 poz. 632 ze zm.)
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 roku do dnia 31 lipca 1990 roku kandydat/kandydatka nie pracował/ła, nie pełnił/ła służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie był/była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych 1 sierpnia 1972 roku lub później.(Dz. U. z 2023 r. poz. 342, z późn. zm.)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
 

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia z zamówień publicznych
  • Kopie dokumentów potwierdzających jednoznacznie długość i rodzaj wymaganego doświadczenia zawodowego (długość doświadczenia potwierdzają np. świadectwa pracy – w przypadku zakończonych stosunków pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu ze wskazaniem daty rozpoczęcia pracy – jeśli stosunek pracy trwa nadal lub zaświadczenie o odbytych praktykach/stażach/wykonywaniu pracy w ramach umów cywilnoprawnych/wolontariatu, natomiast obszar doświadczenia potwierdzają m.in. zakresy obowiązków, opisy stanowisk pracy).
 

Aplikuj do 5 maja 2025

na adres:


Wydział Doboru
Komenda Stołeczna Policji
Aleja Solidarności 126, 01-195 Warszawa
bezpośrednio bądź za pośrednictwem poczty z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym „Oferta pracy WZ-7/IV/25”.
W formie elektronicznej poprzez:

1) Elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej (e-PUAP) lub
2) pocztę elektroniczną na adres email: dobor@ksp.policja.gov.pl

• Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane.
 

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47-72-324-52
  • Dokumenty należy złożyć do: 05.05.2025
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
 
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Metryczka

Data publikacji : 24.04.2025
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Stołeczna Policji
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Ewa Waszka
Osoba udostępniająca informację:
Ewa Waszka Wydział Doboru KSP
do góry